Swedie

For players in Europe to introduce themselves.
User avatar
gusmil
Posts: 9
Joined: Mon Feb 25, 2013 2:29 pm
Location: Sweden

Swedie

Postby gusmil » Mon Feb 25, 2013 5:58 pm

Okay guys if anyone else is a swedie, which I somehow doubt then im here! Okay I got the game cuz I wanted to hobby paint but Im sure I can play it once or twice vs someone.
What if the moon was cheese... Then the valid question comes up. What taste would it be?
grefven
Posts: 149
Joined: Mon Feb 25, 2013 6:26 pm

Re: Swedie

Postby grefven » Mon Feb 25, 2013 8:46 pm

Tjenare,

Jag är också svensk. Tveksamt om jag kommer att spela nåt, dock. Jag samlar och/eller målar nu för tiden. :)

------------------------------

Hello,

I am Swedish, too. It's quite uncertain if I will play anything. I mostly collect and/or paint these days. :)
User avatar
gusmil
Posts: 9
Joined: Mon Feb 25, 2013 2:29 pm
Location: Sweden

Re: Swedie

Postby gusmil » Tue Feb 26, 2013 1:18 am

Men ser man på, det trodde jag aldrig om dig grefven. att du var svensk :3
Samma sak som dig har detta som en hobby, precis tagit up det igen, som ung var jag tenngjutare.
finner detta avslappnade men dyrt. Men så länge mantrivs w/e, måste spendera på ngt ju.
Hållt på länge med detta?
Västra götaland här föresten.
What if the moon was cheese... Then the valid question comes up. What taste would it be?
grefven
Posts: 149
Joined: Mon Feb 25, 2013 6:26 pm

Re: Swedie

Postby grefven » Tue Feb 26, 2013 3:38 pm

Låter ungefär som jag. Jag började med Warhammer i början på 90-talet, och samlade en del. Sedan slutade jag i början av 2000-talet, för att sedan börja runt -08/-09 igen. :)
User avatar
gusmil
Posts: 9
Joined: Mon Feb 25, 2013 2:29 pm
Location: Sweden

Re: Swedie

Postby gusmil » Tue Feb 26, 2013 8:33 pm

Jag börja precis slutet av -12... kände det var dags för ngt nytt... så jag slutade med börja med miniaturer..och det är rätt stor skillnad från tenngjutning även om grunderna är likartade :)
What if the moon was cheese... Then the valid question comes up. What taste would it be?

Return to “Europe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests